[Pardus-kullanicilari] rs premium hesabı, aria2 grafik arayüzü

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
22 Mar 2008 Cmt 23:08:01 EET

Sat, 22 Mar 2008 20:41:15 +0200, "enes yıldız"
<mavikalemler at gmail.com> :

> rapgeti wine ile açtım, ayarlar kısmından rapidshare kullanıcı adımı
> ve şifremi girip dosyadan link al dedim, linkleri aldı ve yaklaşık 5
> dakika boyunca bekliyor deyip indirmekten vazgeçti. hiçbirini
> indirmedi hasılı. acaba wine altında kullanılan uygulamaların
> internet bağlantısı için ek bir ayar mı var?
Varsa da ontanimli degerlerle calisiyor. Isim/parola ayarlarinizi dogru
yapmamis olabilir misiniz? Ya da linkler hatali olabilir mi?

> wget ve aria ya cookieleri tanıtarak indirmeyi denedim, oldu çok
> şükür :) çerezleri otomatik tanıtmayı da başarırsam tamamdır,
> araştırayım biraz daha..
Her defasinda --load-cookies yazmak istemiyorsaniz, wget'in wgetrc ayar
dosyasina

load_cookies = dosya_adi

biciminde bir satir ekleyebilirsiniz. /etc/wget/wgetrc sistem genelinde
ayar yapmak icin, kullaniciya ozel yapmak icin kullanicinin ev
dizininde .wgetrc dosyasi.

Direk ~/.mozilla/firefox/... seklinde firefox'un cookie dosyasinin
linkini verirseniz, wget Firefox ile ayni cookie'leri kullanabilmeli.

                   Doruk