[Pardus-kullanicilari] Sistemi Geri Yükleme

Turkin Bares janasran at hotmail.com
22 Mar 2008 Cmt 19:04:05 EET

________________________________
> Date: Sat, 22 Mar 2008 18:50:24 +0200
> From: linukscular at gmail.com
> To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
> Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Sistemi Geri Yükleme
>

> 22.03.2008 tarihinde Turkin Bares <janasran at hotmail.com> yazmış:
>
> Pardus'ta Sistem Geri Yüklemeyi nasıl yapabiliriz. Mesela bir gün öncesi.

> [...]

Sayın Ahmet Akmaz Bey; çok çabuk ve pratik cevabınız için ve Pardus'lu günler (hatta yıllar) içinde çok teşekkür ederim.
Bu soruyu sormamdaki amaç Sistemi Geri Yükleme ihtiyacından ziyade bugün yaşadığım bir sorunun çözümünü bulamadığımdan.
Sorunum : application/octet-stream
                 mime türü bulunamadı
Bir türlü bunu çözemedim. Aynı sorunu yaşayanların çözümlerine baktım fakat açıkçası ben beceremedim.
Windows Live Hotmail size ücretsiz 5GB'lık ÜCRETSİZ depolama olanağını sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan edinin!
http://get.live.com/mail/overview