[Pardus-kullanicilari] Sistemi Geri Yükleme

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
22 Mar 2008 Cmt 18:50:24 EET

22.03.2008 tarihinde Turkin Bares <janasran at hotmail.com> yazmış:

> Pardus'ta Sistem Geri Yüklemeyi nasıl yapabiliriz. Mesela bir gün öncesi.

Ben Pardus kullanmaya başlayalı bir seneyi geçti. Bu zaman zarfında sistem
geri yükleme gibi bir ihtiyaç hasıl olmadı. Benim anladığım kadarıyla
Pardus'a başlarken tamamen ayrı bir sistemle çalıştığımızı düşünerek hareket
etmeli. Diğer işletim sistemlerinden kalma alışkanlıklarımızı terk
etmeliyiz. İlk başlarda insan tabiatı ile biraz yabancılık çekiyor ancak
belli bir zaman sonra ne Windows ne de başka bir sistemle çalışmak
istemiyor.

Bol Pardus'lu günler dileklerimle...