[Pardus-kullanicilari] Compiz Fusion

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
22 Mar 2008 Cmt 00:35:27 EET

Keşke bilebilsek nerede hata yaptığını,
Keşke neyi nasıl yaparken izlemiş olabilsek,
KeÅŸke bir program olsa, bir betik yazsa geliÅŸtiriciler de bu postanda
kelimeler arasında gizlediğin yaptıklarınla ilgili şifreleri çözebilsek.
Ama bu formda kehanet kaabiliyeti olan birilerinin varlığını ummaktan başka
yapabileceÄŸin biÅŸey yok gibi duruyor.
Bizler de çok seviyoruz sallanan pencereleri, dönen masaüstlerini
sağlıcakla kal

21.03.2008 tarihinde ok4nunal at yahoo.com.tr <ok4nunal at yahoo.com.tr> yazmış: