[Pardus-kullanicilari] Compiz Fusion

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
21 Mar 2008 Cum 23:58:21 EET

Arkadaşlar compiz fusion kullanıyorum. Ancak hiç bir hareket yok. Acaba
hangi noktada hata yaptım da problem yaşıyor olabilirim? Compiz açık
olduğu halde önceden gördüğüm hareketler olmuyor. Örneğin küpü
döndürmeyi ayarladığım halde küp dönmüyor. Özellikle sallanan pencereler
çok hoşuma gidiyordu. Onu yeniden kazanmak istiyorum. Arkadaşlar
özellikle compiz fusion windows kullanıp şaşalı olduğunu iddia eden
Vista'da bile olmadığından insanların çok hoşuna gidiyor. Sırf bu yüzden
pek çok insan Pardus'a geçebilir.