[Pardus-kullanicilari] Real Desktop ve linux

Serdar Dalgic serdar at cclub.metu.edu.tr
21 Mar 2008 Cum 11:51:03 EET

Celalettin AKARSU wrote On 21-03-2008 08:51:
> verdiğiniz bağlantıda tanıtılan programı kurup denedinizmi?
> ben bir ara kurdum ve fazla sürmedi sildim programı.
> pek kullanışlı gelmedi bana

ya olay compiz real desktop'u döver halinde bir şey değil, hangisinin
daha fonksiyonel olduğu da değil :)

sadece bu programın özelliklerini barındırıyor mu compiz? merak ettiğim
için soruyorum, çünkü ben rastlamadım.. gözümden kaçmış olabilir,
compiz'i baya kurcaladım ama..

real desktop programını yüceltmek gibi de bir niyetim de yok. o yüzden
compiz savunucusu mail atılmasına da gerek yok bence =)

programı da kurup denemedim, çünkü windows'um yok :) sallapati bir
desktop cila programı için de wine'da takla atmak içimden gelmiyor
açıkçası..