[Pardus-kullanicilari] Real Desktop ve linux

Atif CEYLAN atifceylan at gmail.com
20 Mar 2008 Per 16:23:47 EET

Cagacan Deger wrote:
> Herkese Merhabalar,
>
> Nette Real Desktop isimli bir programa rastladim.
> Anladigim kadariyla program Windows masaustunu 3
> boyutlu bir hale getiriyor. Program hakkinda detaylar
> icin :
>
> http://www.diliminucunda.com/yazi/real-desktop-v119.html#more-207
>

> Sanirim youtube'da da tanitici bir video var fakat o
> linke henuz ulasamadim.
>
> Sorum sudur: Acaba linux icin benzer bir masaustu
> temasina rastlamis olan var mi? kde-themes ve benzeri
> sitelerde yaptigim aramadan bir sonuc elde edemedim.
> [...]
amiyane tabirle "hemide gıralı var anadın mı" :) compiz-fusion 3D
masaüstünde bir numaradır. onunla yapabildiklerinizi windows ortamda
yapabilmek için IBM süper pc edinmeniz gerekir sanırım :) kısacası  orta
halli bir makinede bile rahatlıkla çalışabilen bir uygulama. 3D
masaüstünün ne olduğunu ve "ancak bu kadar olur" dediğinizi duyar gibiyim.
http://video.google.com/videoplay?docid=8018403995250443004&q=compiz&total=3332&start=10&num=10&so=0&type=search&plindex=6
bu adresten bi inceleyin derim.

kolay gelsin
Atıf CEYLAN