[Pardus-kullanicilari] masaüstü sistem içeriği görünmüyor + ffmepg ve mencoder için arayüz

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
21 Mar 2008 Cum 11:34:47 EET

Fri, 21 Mar 2008 08:56:51 +0200, "irfan bilgili"
<irfanbilgili at superonline.com> :

> ffmpeg ve mencoder kullanması çok zor değildir diyebilirsiniz ancak
> ses görüntü senkronizasyonu görüntü kalitesi ve kenar boşluklarını
> kesme işlerini yapamıyorum arayüz programı kesin vardır (windows ta
> powerdivxencoder var kend içinde mencoder kullanıyor ama çözünürlüğü
> sınırlamışlar ben daha büyük çözünürlüklerde çıktı almak istiyorum)
Video editleme araclarini (ornegin avidemux ve kdenlive) denediniz mi?
Farkli formatlara donusum, belirli kanallarin kaydedilmesi, filtrelerle
kenar bosluklarini kesme islemlerini yapabiliyorlar. Windows'ta daha
once Virtualdub kullandiysaniz, Avidemux'in arayuzu size cok yabanci
gelmeyebilir.

                   Doruk