[Pardus-kullanicilari] KDE su password ve programlar

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
21 Mar 2008 Cum 00:51:07 EET

21.03.2008 tarihinde kaydedildi <kaydedilen at gmail.com> yazmış:

> Arkadaşlar Pardus 2007 çalışan CD ile windows XP üstünde ilk çalışmama
> başladım.

Merhaba,

1-Bazı konuları denerken KDE su password sordu. Sanıyorum bu olay win
> XP'deki admin şifresi gibi bir olay. Çalışma CD'sini taktığımda herhangi bir
> şifre yazmamı belirten bir ekran yoktu ve o ana kadar hiçbir pencerede şifre
> işlemi istemedi. Bu şifreyi nasıl bulurum/edinirim?

Çalışan Cd için parola: pardus

2-Dreamweaver ve photoshop programlarının pardus için eş değerleri
> hangileridir? Kurulumları hak. bilgi almak istiyorum.

dreamweaver muadili programlar: nvu, kompozer,quanta plus(kdewebdev içinde
olması lazım)...
çalışan cd ile program kuramazsınız...
photoshop muadili gimp, zaten sistemde kurulu gelmektedir...