[Pardus-kullanicilari] videoların açılmaması sorunu

Kasar Dünya kasardunya at gmail.com
21 Mar 2008 Cum 00:23:08 EET

merhaba değerli pardus kullanıcıları. pardusumu kurdum, programlarımı
indirdim, süper bir hale getirdim. bi tek sıkıntım var şimdilik. videolarım
açılmıyor. ses geliyor ama görüntü hi yok. dosya uzantısı avi. mplayer ve
kaffeine açmıyor. az sonra flv player indirip deneyeceğim. ama pardus ta hiç
böle sorun olmazdı. hatta multimedya konusunda pardusu çok seviyordum.
sebebi ne olabilir acaba. yadımlarınızı bekliyorum