[Pardus-kullanicilari] Pardus , Samba, NTFS

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
18 Mar 2008 Sal 11:33:05 EET

http://forum.pardus-linux.org/viewtopic.php?p=47602#p47602

18 Mar 2008 Sal tarihinde, eren kesdi şunları
yazmıştı:
> Birkaç partitiona ayrılmış ve ilk partitionuna
XP kurulmuş büyük bir Hard
> Disk in XP partitionunu silip pardus kurdum. Diğer
partitionlar NTFS olarak
> kaldı, ve o buyuk partitionları yedekleyecek
buyuklukte başka bir
> harddiskim yok.
>
> Pardus kurulduktan sonra, birşey yapmama gerek
kalmadan NTFS partitionlara
> yazıp okuyabiliyorum. Buraya kadar sorun yok.
>
> Ben bu partitionlari Samba ile ağda paylaştırmak
için smb.conf icinden ayar
> yaptığımda, ağ üzerinden paylaşılmış
klasör olarak görüyorum ama
> tıkladığımda içine giriş yapmıyor. disktegi
ext3 partitionlarda paylaşım
> açtığımda bir sorun yok.
>
> Bu sorunu nasıl çözebilirim ?
>
> Teşekkürler.

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da