[Pardus-kullanicilari] Pardus , Samba, NTFS

eren kesdi erenkesdi at gmail.com
18 Mar 2008 Sal 10:51:17 EET

Birkaç partitiona ayrılmış ve ilk partitionuna XP kurulmuş büyük bir Hard
Disk in XP partitionunu silip pardus kurdum. Diğer partitionlar NTFS olarak
kaldı, ve o buyuk partitionları yedekleyecek buyuklukte başka bir harddiskim
yok.

Pardus kurulduktan sonra, birşey yapmama gerek kalmadan NTFS partitionlara
yazıp okuyabiliyorum. Buraya kadar sorun yok.

Ben bu partitionlari Samba ile ağda paylaştırmak için smb.conf icinden ayar
yaptığımda, ağ üzerinden paylaşılmış klasör olarak görüyorum ama
tıkladığımda içine giriş yapmıyor. disktegi ext3 partitionlarda paylaşım
açtığımda bir sorun yok.

Bu sorunu nasıl çözebilirim ?

Teşekkürler.