[Pardus-kullanicilari] VirtualBox; Paylaşım ve Tam ekran srunu... ( Sağolsun MEB!)

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
17 Mar 2008 Pzt 10:14:39 EET

Merhaba,
Ben bu işin tersini yapmaya çalştım ama Linux
bilgim yetersiz olduğu için bir
türlü beceremedim.
Yani Vista üzerine Vbox ile Pardus kurdum, ancak
misafir eklentilerini kurmada
zorluk çekiyorum. Çünkü bazı servis
programlarını nerede hangi dosya ile
nasıl başlatacağım açık değil. Zaten Vbox da
"ben bilemedim sen elle yap"
diyor.
Örneğin /etc/init.d/ dosyasında iki servis var ama
bunları nasıl ototmatik
başlatacağımı çözemedim. Wiki'de Maaşallah hep
bilenlere göre anlatmış,
forumda bir yazı buldum, oradaki /etc//runlevels/
diye belirtilen dizin
Pardus'ta yok!
Velhasıl yardıma ihtiyacım var. Şimdiden
Teşekkürler.

17 Mar 2008 Pts tarihinde, besim durgun şunları
yazmıştı:
> Konak-Konuk dosya paylaşımı, fare
bütünleştirme, seamless mode gibi
> alternatifler için de guest-additions'a
gereksiniminiz var.

<biobagatir at gmail.com> yazmış:
wrote:
> [...]
paketini depodan kurmanız

programı gibi kurulacak ve

kullanabilirsiniz.

kurmadığım halde, host(öntanımlı
bahsi geçen pakete gerek

adresini
gönderin. Liste
http://liste.pardus.org.tr/arama web

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da