[Pardus-kullanicilari] Mailman kurmak hakkinda...

Server Acim sacim at kde.org.tr
16 Mar 2008 Paz 15:36:28 EET

Merhaba,
Ben Üniversite'mizin (İnönü Üniversitesi) "İnönü Üniversitesi Öğretim Üyeleri
Derneği - İNÖDER" Web sayfasının "Webmaster"lığını yapmaktayım.

Aynı zamanda "İNÖDER"in Yönetim Kurulu üyelerinin iç haberleşmesi
için "INODER-YK" ve İnöder yönetimi ile İnöder üyelerinin haberleşmesi için
de "INODER" adında 2 posta grubunu Google Grupları içinde oluşturdum. Ve
üyeleri bu gruplara ekledim.

Fakat, bir de bu ileti gruplarını "Mailman" ile oluşturabilir miyim acaba?...
diye düşündüm. Mailman Web sayfasına uğradım. Kurulum ile ilgili web yönetimi
ile ilgili İngilizce belgeleri indirdim. Kurulum paketini indirdim. Şu anda
inceleme ve durum değerlendirmesi aşamasındayım.

"Mailman ile ilgili bana daha başka kaynaklar önerebilecek kimse var mıdır?"
diye sormak amacıyla bu e-postayı yazmaktayım.

Saygı ve sevgilerimle.
--
Server ACİM
- Besteci (Composer)