[Pardus-kullanicilari] Resmi ve Contrib >Depo içerikleri

Atif CEYLAN atifceylan at gmail.com
14 Mar 2008 Cum 13:57:21 EET

TalgaNlı Çakrak BuşguT wrote:
> Merhaba,
>
> Çarşamba günü format attım ve temiz bir win ve Pardus yüklemesi
> yaptıktan sonra güncelleme ve depolardaki  programları (Ağ, Xcfe gibi
> gruplar şeklinde) indirmeye başladım.
>
> İki saat önce "programlama" ve "bilimsel programlar" gruplarını seçip,
> hatasızca indirip - kurmaya başladıktan sonra dışarı çıktım.
> Döndüğümdeyse; "usr/kde/3.5 yolu değişmiş veya bozuk" hatası aldım.
> Bir de başlık çubuğunda Kwrite dinlenen aygıt yazan pencere vardı,
> ancak tamama ("usr/kde/3.5 yolu değişmiş veya bozuk") tıkladığımda
> [...]
şahsi izlenim olarak sölüyorum ki , pardusun şuan en çok şikayet edilen
yanı sanırım paket yöneticisi :) bende kurulumun hemen arkasasından
pardus paketlerimin sadece kurulu olanlarını görebiliyorken pisi tamir
komutundan sonra ancak kendine geldi. bir çok uygulama için bağımlılık
hataları vs.. verdi sonra güncelleme yaptım düzeldi :( bazı arkadaşların
pisi konusunda yazdıklarını ve bir çoğunun paket bilgisinin bozulduğunu
veya sizin gibi sorunlar yaşadığını gördüm. sanırım en çok üzerinde
durulması gereken konu "pisi" gibi duruyor. Debian kullanıyorum normalde
ve neredeyse hiç bir paketleme sorunu yok. pardus ta o seviyelere
gelecek bir gün umuduyla beklemedeyim :) Tabi birde gnome masaüstü +
server versiyonuda bence buyuk eksiklik. Geliştirici arkadaşlara ara
gazı olsun diye söylüyorum, kurum ve kuruluşların ihtiyaçlarını
karşılayacak bir server versiyonu tadından yenmez hani.

kolay gelsin.
Atıf CEYLAN