[Pardus-kullanicilari] Resmi ve Contrib >Depo içerikleri

TalgaNlı Çakrak BuşguT talganlicakrakbusgut at gmail.com
14 Mar 2008 Cum 13:30:50 EET

Merhaba,

Çarşamba günü format attım ve temiz bir win ve Pardus yüklemesi yaptıktan
sonra güncelleme ve depolardaki  programları (Ağ, Xcfe gibi gruplar
şeklinde) indirmeye başladım.

İki saat önce "programlama" ve "bilimsel programlar" gruplarını seçip,
hatasızca indirip - kurmaya başladıktan sonra dışarı çıktım.
Döndüğümdeyse; "usr/kde/3.5
yolu değişmiş veya bozuk" hatası aldım. Bir de başlık çubuğunda Kwrite
dinlenen aygıt yazan pencere vardı, ancak tamama ("usr/kde/3.5 yolu değişmiş
veya bozuk") tıkladığımda masaüstü çöktü ve reset atmak zorunda kaldım.
Sonrasındaysa, Pardus "Grub"'u geçtikten sonra siyah ekranda kalıyor ve
açılmıyor. Birkaç resetten sonraysa "Grub" başlayamaz hale geldi.
Bilgisayarı kapatıp, beş dakika bekledikten sonra açtığımda "Grub" çıktı ve
ben Windows'u açıp, bu postayı yazabildim.

Bu hata neden oldu ve nasıl gideririm?  Galiba  2008' e yeniden yükleme
yapmadan geçemeyeceğiz...
Yardımcı olabiir misiniz?
Teşekkürler, selamlar

Mustafa Sarı