[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

mehmet fatih tonka mehmetfatihtonka at gmail.com
13 Mar 2008 Per 23:17:53 EET

***sn hüseyin bilen donanım hakkında kısaca bahsedeyim. 20 gb ide hdd - 1
adet cd rom ide -1 adet sata dvd rw
benim esas sorunum şudur ben kurulumu tamamen bitiriyorum yani kurulum
esnasında herhangi bir sorun yok
nezamanki kurulum bitiyor ve pardus şimdi sisteminizi yeniden başlatın diyor
sorun ozaman başlıyor
yeniden başlat diyorum cd yi çıkartıyor makine yeniden başlat yapıyor ve her
defasında işletim msistemi yükleme hatasını veriyor.

*** şunuda ileteyim pardus 2007-3 iso kurulum dosyasını hem cd olarak hem
dvd olarak yazdırıp test ettikten sonra kurdum her defasında bu hatayı
tekrar verdi

*** aklıma gelen tek olasılık gelen iso dosyasının bozuk olabileceği tekrar
indirip yeniden deneyeceğim.
ilginize çok teşekkür ederim.