[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
13 Mar 2008 Per 21:53:38 EET

Sayın Arkadaşım
İlk Mailinizde bios ayarlarını yaptıktan sonra kurulumu tamamladığınızı ve
de cd kontrollerinde bir problem olmadığını
belirtmiştiniz.Bilgisayarınızdamevcut bios ayarlarında cd okuyucu veya
yazıcı ilk sırada ve de harddisk
ikinci sırada  IDE Hard ise standart ayarlarla kurulum
gerçekleştirebilirsiniz eğer SATA Harddisc ise minumum ayarları denemeniz
gerekebilir. Bilgisayarınızda iki adet CDrom +CD/DVD wrigter var ise kurulum
esnasında eror verirse ikinci CD/DVD okuyucu veya yazıcısına boş bir CD
takın veya ikinci cihazınızın kablosunu çıkarın ve kurulumu böyle
gerçekleştirin. Bilgisayarınızın donanımını ve ekran kartı v.s özelliklerini
detaylı olarak belirtirseniz kurulumda yaşadığınız soruna net bir yaklaşım
getirmek mümkün olabilir.Kolay gelsin

13.03.2008 tarihinde mehmet fatih tonka <mehmetfatihtonka at gmail.com> yazmış: