[Pardus-kullanicilari] kde4.02

Selim Tavþan selimtavsan at gmail.com
13 Mar 2008 Per 01:17:02 EET

2008/3/13, kartal ozkan <kartal_oz at yahoo.com>:

> kde.01 yuklu bende.4.02 ye nasýl gecebilirim?nasýl
> guncellerim? yahoo maillerinde yasanan problemlerden
> oturu pardus grubundan mailler bana ulasmadýgý icin
> direk cevap yazarsanýz sevinirim.sagolun.

şu an için kendiniz devel'den derleyip kurmanız lazım. ben öyle yaptım...
biraz özelleştirme yaptıktan sonra şuradaki [*] gibi bir görüntü oluyor :-)
tam emin değilim ama kdenetwork4-4.02 paketi için kernel güncellemek
gerektiÄŸinden
olacak güncel paketler eski adreste yok, hatta hiç birisi yok, siz bu paket
haricindekileri
derleyip kurabilirsiniz...

[*] http://imaj.at/35539