[Pardus-kullanicilari] kde4.02

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
13 Mar 2008 Per 00:59:01 EET

Amma garip laf bu. Biz windows'un rezilliklerinden kurtulmak için Pardus'a
sığınıp oh diyoruz. Windows'un sıkıntıları çok şükür bitti. Ama Sayın Ünalmış
tam tersini yazıyor. Kusura bakmasın ama ben ona değil, kendi yaşadıklarıma
inanıyorum. Yaşasın Pardus!!!

Thursday 13 March 2008 Tarihinde 00:41:10 yazmıştı: