[Pardus-kullanicilari] io-slave oluşturulamadı hatası

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
9 Mar 2008 Paz 21:52:36 EET

Merhaba,
Sorun izin ayarlarında gibi görünüyor bence.
Konqueror dan /home/igörür dizinini sağ tıklayıp
"yetkili kulanıcı eylemleri"
ni seçip açılan pencerenin en altındaki "izinleri
değiştir"i tıklayarak
gerekli izin değişiklikleri yapılabiliyor.
Bir deneyin isterseniz.

09 Mar 2008 Paz tarihinde, İnanç Yıldırgan
şunları yazmıştı:
> Format atmamın sebebi sadece bu sorun değil. Ben
pardus üzerinde bir çok
> şey denediğim için çeşitli sistem dosyaları
ile de oynamış ve bozmuş
> olabileceğimi düşündüm. Hatanın esas
kaynağını bu yüzden bilemeyeceğimden
> ötürü format attım. Yoksa bende sizinle aynı
fikirdeyim. Format atmak çözüm
> değil hiç bir şekilde. Deniz Bey'in önerdiği
yöntemi uygulayın bir de

wrote:
> [...]
değişen bir şey yok.Tam
değil sanırım.
belirmeye
gibi.(Firefox ,Konqueror

yanayım, format atarak
kaçmaktır.

adresini
> kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları
> Pardus-kullanicilari at pardus.org.tr e-posta adresine
gönderin. Liste
> mesajlarında arama yapmak için
http://liste.pardus.org.tr/arama web

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da