[Pardus-kullanicilari] Ynt: Pardus-kullanicilari toplu mesajının içeriği

zonguldak37 at hotmail.com zonguldak37 at hotmail.com
9 Mar 2008 Paz 21:39:25 EET

Herkese selamlar,

Yeni Pardus kullanıcısıyım.
Uzun süre Windows kullandıktan sonra Pardus'a geçtim.
Windows'ta iken Ghost, Acronis vb programlar ile işletim sisteminin
bulunduğu disk bölümünün imajını yedekleyip, daha sonra bir problem
olduğunda yedekteki imajı yükleyip, sistemi yedek alındığı günkü haline
kolayca geri getirebiliyorduk.

Kısaca sorum şudur; Pardus'un yüklü olduğu disk bölümünün imajını yedekleyip
daha sonra tekrar yüklememizi sağlayacak bir program var mı? Böyle bir
program var ise bu işlemi nasıl yapabiliriz?

Şimdiden teşekkür ederim.
İyi geceler.

degerli arkadasim ben pardusu saglikli bir sekilde yedekledim acronic true image v10.0 programiyla
oncelikle acronic baslangic iso cd si olusturmaniz gerekiyor xp de pardus hdd bolumunu gormedigi icin

pc nizde 15 gb lik ayri bir partition olusturun partition magic v8.0 tr programiyla xp de
daha sonra ayni programla yedek bolumu ext3 formatiyla bicimlendirin

pc baslangici icin olusturdugumnuz acronic iso baslangic cd nizi le pc yi baslatin

pardusun oldugu bolumu yeni bicimlendirdiginiz 15 gb lik hdd bolumune rahatlikla yedekleyin
ben kullaniyorum hic sorun cikmadi.sadece xp ye gore biraz daha fazla zaman harcarsiniz 15 dakika gibi

umarim yardimci olabilmisimdir

saygilarimla