[Pardus-kullanicilari] Son güncellemelerden sonra sysinfo > hatası

tutu tutulaylaylom at gmail.com
9 Mar 2008 Paz 19:34:01 EET

On Sunday 09 March 2008 10:58:14 volkan wrote:

> sysinfo:/  paketini psi ile kaldırıp tekrar kurmayı denedinizmi ?

bende de sorun var. bendeki sorun, ikinci hd ye bağlanamıyorum ve sistem çok
yavaşladı. ikinci hd de xp olduğundan acaba biri yanlış mı kapattı diye
sistemi xp den normal olarak kapattım. sorun çözülmedi. hd sistemde gözüküyor
ama üzerine tıkladığımda "izin verilmedi" diye bir hata veriyor.

--
turgut sinan
http://tutulaylaylom.blogspot.com/