[Pardus-kullanicilari] Wine ile oyun kurulumu

aydın özlem ozlemmr at hotmail.com
9 Mar 2008 Paz 12:26:01 EET

Merhabal

Bu Oyun wine altında calışıyor. Hatta kurulumu bile anlatmışlar resmi sitede ama ben çalıştıramıyorum bir türlü.oyun adı C&C generals.Uzun zamandır orjinalini arıyordum sonunda buldum ama calışmıyor. :(

Ek bir dll istiyor sanırım bulup wine dosyasına gönderdim..kurulumda hiç hata varmedi ama çalışmıyor.

Unload the debugger and try again. Ekranı çıkıyor habire. YArdımcı olur musunuz?

burada kurulum anlatılmış.

http://appdb.winehq.org/objectManager.p ... n&iId=1717

Acaba wine sürümü ile ilgili olabilir mi??

Teşekkür ederim.
Türkçe sev .Türkçe Konuş .Türkçe düşün .Umudun Türkçe olsun..Artık özümüze dönme vakti gelmedi mi?
Windows Live Messenger'ın için ücretsiz güncelleştirme!
http://get.live.com