[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Orhan Gültekin orhanyg at gmail.com
30 Haz 2008 Pzt 20:00:12 EEST

Deep freeze windows programı olduğundan kastettiğiniz şey bir işe
yaramayacaktır. Çünkü Pardus windows'un içine kurduğunuz bir program değil.
Söylediğiniz şeyin işe yaraması için pci güvenlik kartı almanız gerekir.
Yalnız Pardus kurarken bölümlemeyi elle yaparsanız windows ve pardus'u bir
arada kurabilirsiniz.
Monday 30 June 2008 Tarihinde 19:26:01 yazmıştı: