[Pardus-kullanicilari] Usb modem-Pardus 2008

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
30 Haz 2008 Pzt 19:27:15 EEST

Kendi problemimi çözdüm, aynı sorunları olanlar için buraya yazma
gereğini duydum.

1.rp-pppoe-3.8-7-3.pisi,  linux-atm-2.5.0-4-1.pisi ,
br2684ctl-20040226-1-1.pisi paketlerini Pardus 2008 masaüstüne
kaydettim.(Maalesef bu paketler fare tıklaması ile kurulmuyor.2007 de
tıklama ile paketler kurulurdu.)

2.Bu paketleri /var/cache/pisi/packages dizinine kopyaladım.Daha sonra
konsolda "su -"  sonrasında parolamı yazarak root oldum.Sırası ile pisi
it "paket adı" yazarak paketleri kurdum.

3.Tekrar konsolda root olarak adsl-setup komutunu vererek ve
"http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:ADSL_USB_modem_kurulumu" adresinde
yazılanları uygulayarak internete bağlandım.

From: " Ceyhun Asılkazancı " <ceyhunasilkazanci at gmail.com> Subject: Re:
[Pardus-kullanicilari] Usb modem-Pardus 2008 To:
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr Message-ID:
<6aa763290806300550h211b9f7cxe62e9dda67e244ca at mail.gmail.com>
olduktan sonra adsl-setup komutunu yazarsanız istediğinizi
yapabilirsiniz. (su dan sonra - işareti var.) ayrıca dediğiniz gibi
rp-pppoe paketi de yüklü olması gerekiyor.saygılar. 2008/6/30 Metin Oğuz
<metinoguz26 at gmail.com>:* *