[Pardus-kullanicilari] pardus 2008 güncelleme

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
30 Haz 2008 Pzt 13:43:48 EEST

Eger ayni partition icinde ise, o zaman konqueror'da gizli dosyalari goster
diyip, home dizininiz icindeki tum dosyalari bir usb disk'e kopyalayip,
2008'i kurup, sonra onlari tekrar usb diskten home dizininize kopyalamayi
deneyebilirsiniz.

Not: Bazi ayarlar gelip, bazilari kaybolabilir, programlarin yeni
versiyonlarinda neyi degistirdigine bagli olarak.

Emre