[Pardus-kullanicilari] pardus 2008 güncelleme

Enes Albay albayenes at gmail.com
30 Haz 2008 Pzt 12:01:42 EEST

Monday 30 June 2008 Tarihinde 10:50:28 yazmıştı:
> 2008 i ayrıca kurarsam
> aynı paketlerin tekrar kurulması gerekmeyecekmi. eğer durum boyleyse
> yandığımın resmidir.

Merhaba,
Eğer /home dizininiz ile kök dizini ayrı olarak kurduysanız sadece kök dizinine format atıp diğer dizini ise kurulum sırasında /home dizini olarak
ayarlayıp bu bölüme format atmadan kurulum yaparsanız pek bir sorunla karşılaşmazsınız.Yaptığınız ayarlar geri gelir. Örneğin;
Ben 2007.3'teki firefox'taki bookmarklarımı 2008'i kurduğumda aynen bıraktığım yerde buldum veya ktouch adlı programda 2007.3 sırasında 5. derste bırakmıştım. 2008'i kurup kdeedu paketini kurduğumda hala 5. derste veya knotes içine yazdığım notlar 2008'de aynen duruyor.