[Pardus-kullanicilari] KDE 4 mü KDE 3_5_9 mu?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
28 Haz 2008 Cmt 15:13:50 EEST

Arkadaşım
Pardus 2008 in KDE 4 le geleceğini nerden duymuşsanız gerçek dışı. Kde 4
yeterli olgunluğa ulaşmadan yeni sürümde kullanılmayacağı açıklanmıştı. Eğer
merak ediyor ve KDE4 ile oluşacak olumsuzluklara ve risklere razıysanız
contrib depoda kde4 pk.leri mevcut.Pisi ile sisteminize kurabilirsiniz.İyi
günler

28 Haziran 2008 Cumartesi 15:04 tarihinde abdulkadir ongun <
abd.ongun at gmail.com> yazmış: