[Pardus-kullanicilari] KDE 4 mü KDE 3_5_9 mu?

abdulkadir ongun abd.ongun at gmail.com
28 Haz 2008 Cmt 15:04:00 EEST

sevgili arkadaslar ben henüz pardus 2008 i güncellemedim. Forumları takip
ediyorum ne gibi problemler çıkıyor diye. Anlamadığım bir şey var.
pardus.org.tr de yeni özellikler verilirken aşağıdaki paragraf dikkatimi
çekti. Pardus 2008 KDE 4 ile beraber gelecekti diye biliyordum. Oysa
aşağıdan anladığım KDE 3.5.9. ile geldiği. Kurulumu yapan arkadaşlar KDE
ortamı ile ilgili bana bir cevap verirlerse sevinirim.

*2.9 Güncellenen bileşenler
*Pardus 2008 sürümü, Pardus teknolojilerindeki yeniliklerin yanında birçok
güncellemeyi de içeriyor : - *Güncellenmiş KDE 3.5.9 Masaüstü Ortamı*