[Pardus-kullanicilari] 2008 kurulm sorunu

menguceko mengucek at gmail.com
28 Haz 2008 Cmt 14:45:24 EEST

28 Haziran 2008 Cumartesi 05:28 tarihinde Rahmi Lale <
rahmi.lale at biotech.ntnu.no> yazmış:

> Selamlar,
>
> Pardus 2008 kurulumunda sorun yaşıyorum. CD'den kurulum başlıyor, kernel
> yüklendikten sonra gelen ekranda (ekranın alt orta kısmında beyaz bar olan
> aşamada) beyaz bar ilerlemiyor. Kısa bir süre sonra da CD okumayı kesiyor.

Merhaba..
Ben kurarken de aynı noktada 3-4 dakikayı aşan bir bekleme oldu.. bu sürede
yükleme çubuğundaki beyazlıkta bulanmalar oluştu..
Ama sonunda yüklendi ve kurdum.
Ben 2008'in beta ve Rc denemelerini de kurmuştum, böyle bir durum
oluşmamıştı..
Hoşça kalın..

--
menguceko