[Pardus-kullanicilari] 2008 kurulm sorunu

Rahmi Lale rahmi.lale at biotech.ntnu.no
28 Haz 2008 Cmt 05:28:42 EEST

Selamlar,

Pardus 2008 kurulumunda sorun yaşıyorum. CD'den kurulum başlıyor, kernel yüklendikten sonra gelen ekranda (ekranın alt orta kısmında beyaz bar olan aşamada) beyaz bar ilerlemiyor. Kısa bir süre sonra da CD okumayı kesiyor.

Olası çözüm önerilerine fayda olması açısından:

. F5 seçeneklerini teker teker denedim ancak aynı aşamada takılma gerçekleşti.

. CD bozuk değil zira aynı CD ile dizüstü bir bilgisayara 2008 sorunsuz kurulum gerçekleşti.

. 2008 kurmaya çalıştığım makinada Pardus 2007.2 kurulu ve o kurulum sırasında bu sorun ile karşılaşmamıştım (meraktan Pardus Kurulum 1.0 CD'sini taktım ve orada bir sorun çıkmadı, dolayısı ile CD okuyucu da sorunlu değil).

Soruna çözüm bilen var mıdır?

Şimdiden teşekkürler...

Rahmi Lale