[Pardus-kullanicilari] [Fwd: Re: 2008 yarà ½ n akà ¾ am...]

muhammed at akademilinux.com muhammed at akademilinux.com
27 Haz 2008 Cum 11:12:33 EEST

27 Cuma günü dediğinizde ben onu 00:00 ila 23:59
anlarım. Yani 00:00'dan 23:59a kadar bekleyeceğim. Belki
bugün değilde, 5 hafta sonra çıkacak bile olsa
beklerim. Ama isteğimiz arkaplanda neler olup-bitiyor onları
bilmek. Çıkacak yada çıkmayacak, bunları bilmek
Linux Kullanıcıları için heyecandır. Kimsenin bu
heyecanımızı almaya hakkı yok!!!

> Bugün daha bitmedi hatýrlatmak isterim.
> Friday 27 June 2008 Tarihinde 08:44:14 yazmýþtý:
00:00'dan
sırada