[Pardus-kullanicilari] pardus 2008 ömür törpüsü

irfan bilgili irfanbilgili at superonline.com
27 Haz 2008 Cum 09:29:40 EEST

selam arkadaşlar,
uzun süredir pardus 2008 in çıkmasını bekliyorum tabi benim gibi bekleyen çok kişi var biliyorum.
ancak pardus 2008 duyurulduğunda ki ne zaman olduğunu bilmiyorum ben kesinlikle indirmeyeceğim ve kurmayacağım. nedeni ise şu anda yaşadığım hayal kırıklığı bu listeyede yazdığım son mesaj olacak cevaplarınıda okuyor olacağım. çok duygusal olduğumu düşünenler olabilir ancak bu kararımın duygusallıkla ilgisi yok ama linux a olan bağlılığım tamamen duygusal. dı.

pardus 2008 in çıkmasıyla birlikte windows günlerimin sona ereceğini düşünüyordum ve o yönce planlar yapıyordum.
beni hayal kırıklığına uğratan beklemek değil verilen sözlerin tutulmamasıdır.