[Pardus-kullanicilari] pardus 2008

Husrev wapper at gmail.com
22 Haz 2008 Paz 22:23:20 EEST

2008/6/22 emre ünalmış <emre_unal_07 at windowslive.com>:

> paran varsa git al cedegayı , çok bilmeden de konuşma playonlinux zaten
> bedava
> bu da sana gazoz kapağı canım ;) site yabancıların , pisi dosyası bile var
> :D

Edeb bir ta cimiş nur-u Hüda'dan,
Giy ol tacı, emin ol her beladan.

Önce edebli olmak lazım elbet. Bu şekilde konuşursan bir süre sonra kendi
kendine konuşmak zorunda kalırsın dinleyenenin olmaz.

Kaldı ki kendin dedin playonlinux korsan açmıyormuş diye, madem orjinal
kullanıyorsun playonlinuxu kullan işte. Cedega'nın da korsanını denemişsin,
bir çalışmıyor diye fırça atıyorsun.

Ayıp.

eğer her kullanıcı senin gibi beni dışlayacaksa pardus kalsın derim

olur, vallahi olur. Git kullanma Pardus. Türksen diye 10 numara adamsın diye
birşey yok ki, pek ala güzel huylu bir ermeninin pardus kullanması beni
senin kullanmandan daha mutlu edecektir. Madem böyle edepsizlik edeceksin,
git korsan kullan, korsan beceremiyorsan parasıyla orjinal microsoft
ürünleri kullan. kimse sana kendini beğendirmek zorunda değil.

> Erkan Tekman iyi bi tanışma olmadı.

Eminim Erkan bey çok üzülmüştür. Büyük bir kayıp oldu onun için. (Size cevap
bile yazmayacağını düşünüyorum.)

> pardus 2008 ne olacak ? istediğim paket yapılır mı :S

Sence?
(Tartışacaksan listeyi rahatsz etme mailim altta var.)

--
Husrev
husrev at ozayman.com