[Pardus-kullanicilari] pardus 2008

emre ünalmış emre_unal_07 at windowslive.com
22 Haz 2008 Paz 22:13:10 EEST

korsan kullancam diye bişey demedim , cedeganın korsan paketi zaten bozuk , playonlinuxu araştırıyorum

paran varsa git al cedegayı , çok bilmeden de konuşma playonlinux zaten bedava

http://www.playonlinux.com/en/download.html

bu da sana gazoz kapağı canım ;) site yabancıların , pisi dosyası bile var :D

eğer her kullanıcı senin gibi beni dışlayacaksa pardus kalsın derim

Erkan Tekman iyi bi tanışma olmadı , bi daha korsan suçlaması yapma bana , önce

yazdıklarımı iyi oku , benim de hatalarım vardı pardusu araştırmadan windows iyi demiştim

düşünmeden mesajlar atmıştım , neyse .. pardus 2008 ne olacak ? istediğim paket yapılır mı :S
Windows Live Spaces – hayatınız, Alanınız. Daha fazlasını öğrenmek için buraya tıklayın.
http://get.live.com/spaces/overview