[Pardus-kullanicilari] pardus 2008.rc2

ali20031986 ali20031986 at gmail.com
22 Haz 2008 Paz 22:02:51 EEST

Sun, 22 Jun 2008 21:55:51 +0300 tarihinde MURAT HUTOGLU
<t.volume at gmail.com> şöyle yazmış:

> merhaba
> bilgisayarımda  hem windows hemde pardus 2007.3 yükledim.
> geçen gün pardus 2008.rc2 indirdim cd yi hazırladım. ve yüklemeye
> başladım
> cd yi test ettim sorun yok,kullanıcı girişini yapıyorum.
> sıra disc bölümüne biçimlendirmeye geldiğinde bölümü siliyorum.yükle
> komutunu verdiğim zaman hata veriyor indirdiğim dosyada bi sorun
> olabillirmi.yada bir hafta daha bekleyip tamamlanmış olan sürümü.mü
> indireyim ne dersiniz .disc biçimlendirmede hata yapıyor olabilirmiyim ?
> [...]

şimdi bu 2007 sürümündede başıma geldi önce biçimlendiriyorsunuz hatayı
aldınızmı reset atıp pc ye cd yi çıakrtıp tekrar takın önceden biçimlenmiş
yeri seçip tekrar deneyin bu seferde olmazsa başka bir yönden sorun vardır
sata bağlantı yada hard diskle ilgili yada swap alanına ayırıdğğınız alan
doğru değildir
--
Opera e-posta programı: http://www.opera.com/m2/