[Pardus-kullanicilari] pardus 2008.rc2

MURAT HUTOGLU t.volume at gmail.com
22 Haz 2008 Paz 21:55:51 EEST

merhaba
bilgisayarımda  hem windows hemde pardus 2007.3 yükledim.
geçen gün pardus 2008.rc2 indirdim cd yi hazırladım. ve yüklemeye başladım
cd yi test ettim sorun yok,kullanıcı girişini yapıyorum.
sıra disc bölümüne biçimlendirmeye geldiğinde bölümü siliyorum.yükle
komutunu verdiğim zaman hata veriyor indirdiğim dosyada bi sorun
olabillirmi.yada bir hafta daha bekleyip tamamlanmış olan sürümü.mü
indireyim ne dersiniz .disc biçimlendirmede hata yapıyor olabilirmiyim ?
orada hatam varsa pardus 2007.3 de kuramamam gerekmezmi?onu siliyorum
kuruyorum yani yapa boza öğrencem inşallah. ve yardımlarınızdan dolayı
teşekkür ederim.