[Pardus-kullanicilari] RC2 sorunu ve Pardusta Ağ sorunu

Ahmet BAĞATIR biobagatir at gmail.com
22 Haz 2008 Paz 01:35:55 EEST

Saturday 21 June 2008 Tarihinde 23:46:29 yazmıştı:
> Soru 1.
> PARDUS RC1 yüklü Laptopuma (TOSHİBA TECRA A8) yeni baştan RC2 yi yükledim.
> Program yüklendikten sonra bigisayar yeniden açılınca grup yüklenmedi ve
> windowtan açıldı. Grubu tekrar yüklemeyi denedim ama başaramadım. RC2 yi
> tekrar yükledim fakat yine grup yüklenmedi. Bilgisayarda RC2 yüklü
> olmasına rağmen Pardusu açamıyoru. Yardım ederseniz seviniri.

Aynı sorunu ben de yaşadım,şöyle çözdüm.

pardus2008RC2 cd den açılış sırasında disk bölümleme aşamasına gelmeden önce
ctrl+alt+F1 ile  konsola düştüm.Bu aşamada grub komutu vererek grub içerisine
girdim.Sırasıyla root (hdx,y) ve setup (hd0) komutları ile grubu yeniden
yükledim(Yüklenmiş olduğuna emin olmak için)

Benim sistemimde 2008 RC2 sürümünde /boot/grub/grub.conf dosyası kurulum
sonrasında oluşmadı.
Canlı 2007.3 cd ile sistemi açtım, ve grub.conf dosyasını kendim yazdım.

Eğer sizde de grub.conf dosyası oluşmamışsa,siz kendiniz oluşturabilirsiniz.