[Pardus-kullanicilari] RC2 sorunu ve Pardusta Ağ sorunu

mozduran at ahievran.edu.tr mozduran at ahievran.edu.tr
21 Haz 2008 Cmt 23:46:29 EEST

Soru 1.
PARDUS RC1 yüklü Laptopuma (TOSHİBA TECRA A8) yeni baştan RC2 yi yükledim.
Program yüklendikten sonra bigisayar yeniden açılınca grup yüklenmedi ve
windowtan açıldı. Grubu tekrar yüklemeyi denedim ama başaramadım. RC2 yi
tekrar yükledim fakat yine grup yüklenmedi. Bilgisayarda RC2 yüklü
olmasına rağmen Pardusu açamıyoru. Yardım ederseniz seviniri.
Soru 2.
İşyerinde buluma pardus yüklü bilgisayarda ssh ile birbirlerine
bağlanamıyorum. Aynı mantıkla Centos yüklü makinaya rahat bağlanabiliyorum
ama pardusa bağlanamıyorum.
Diğer taraftan windowstan da aynı ağ içinde bulunan pardus makinalara
bağlanmak istiyorum ama bir türlü başaramadım. Yardım ederseniz sevinirim
Putty programı ile centos yüklü makinaya rahat bağlanırken pardus yüklü 3
makinanın hiç birine bağlanamıyorum.
 Yrd. Doç. Dr. Mustafa Özduran
Ahi Evran Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi