[Pardus-kullanicilari] Amsn toplu ileti sorunu

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
20 Haz 2008 Cum 10:12:33 EEST

Friday 20 June 2008 Tarihinde 09:50:14 yazmıştı:
> amsn ile öbeğe(gruba) toplu ileti gonderemiyorum. Ayrıca hem goruntulu
> hemde sesli iletişim imkanıda yok. Bu ozellikler  sizce ne zaman eklenir.

Gruba ileti göndermeyi hiç kullanmadığım için bir şey söyleyemem. Ama aynı anda birkaç kişi ile yazılı olarak
görüşebiliyorum.
 Amsn ile sesli ve görüntülü görüşmeyi birlikte yapamazsınız. Microsoft bu altyapıyı sadece kendine saklıyor
diye biliyorum. Amsn sadece kısa ses paketleri gönderilebiliyor. Ama Skype kullanarak, hem diğer Skype
kullanıcıları sesli ve görüntülü konuşma yapabilir, hemde normal telefon numaralarını arayabilirsiniz.

--
Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN

DOĞANLAR UPS