[Pardus-kullanicilari] prdus kullanıcıları mail grubu hakkında

abdulkadir ongun abd.ongun at gmail.com
20 Haz 2008 Cum 09:58:31 EEST

Degerli grup yoneticimiz. bana duzenli olarak 3 erli 5 erli toplu mailler
geliyor ve bu mailleri zevkle inceliyorum. Yalnız bu maillerden ilgimi ceken
maili (baslangıctaki mail baslıklarındaki listeden) mause ile secerek direk
o maile ulasabilirmiyim. Maili okuduktan sonrada tekrar basa donebilirmiyim.
(Tıpkı bazı web sayfalarında olduğu gibi)
Ayrıca bu mailleri daha duzenli bir formatta gonderebilirmisiniz. İlk
bakısta biraz karmasık geliyor. Herbir mailin konu baslığı ilk bakısta goze
carpsa iyi olur sanırım ama maalesef yazı icerisinde goze carpmıyor. Lutfen
bunu yapıcı bir elestırı olarak kabul edin.