[Pardus-kullanicilari] merhaba

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
19 Haz 2008 Per 16:03:57 EEST

Arkadaşım
Pardus windows gibi her donanım için ayrı driver istemez genel olarak tak
çalıştır. Küçük istisna donanımların ise driver pk.leri depoda olduğundan
tek tıkla kurulur.Kurulum sonrası yazıcınızı kurulum sihirbazı ile driver
gerekmeden kurup çalıştırabilirsiniz,eğer kurulu sırasında yazıcınızın tip
no sunu göremezseniz program ekle kaldır ile depodan ilave "foo2zjs" gibi
veya " foomatic" gibi pk leri kurup tanıtabilirsiniz.Piyasada mevcut webcam
lerin %80 i direkt olarak tanınır veya depodan indireceğiniz ilave pk le
çalışır.Autocad  bir windows altı çalışan programdır muadili Qcad depoda
mevcuttur inceleyin daha Profesyonel bir cad programı isterseniz o da mevcut
olup küçük bir lisans ücreti ile indirip kullanmanız mümkün.Sistem
kararlılığı ve hızı windows ile kıyaslanamayacak derecede etkendir buna
ilaveten antivirüs programınada ihtiyacınız yoktur.İyi günler

19 Haziran 2008 Perşembe 14:41 tarihinde ZAFER ÜSTÜN <zafer at live.ie> yazmış: