[Pardus-kullanicilari] [Fwd: Re: Güncelleme : Pardus 2008 RC2]

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
16 Haz 2008 Pzt 18:09:33 EEST

Dünyaya hükmettiğini zanneden Windows bile zaman zaman ertelemeler
yapıyordu, bu nedenle siz canınızı sıkmayın bizler bekleriz. Bir kullanıcı
olarak en büyük isteğim Ati ekran kartlarına bir an evvel çözüm
getirilmesidir. Nedeni ise;
1 AMD çipsetli anakart kullanıyorum (Asus M3A) Nvidia ekran kartları sürekli
soru çıkarıyor.
2. Malumunuz bizler belirli ekonomik güce sahip insanlarız, dolayısıyla yeni
bir ekran kartı alabilmek gibi bir lüksümüz yok.
İşte bu nedenlerden dolayı geliştirici arkadaşlarımız zaman içerisinde bu
konuyu çözebilirlerse benim gibi aynı mağduriyeti yaşayan bir çok
kullanıcıyı rahata erdirecekleri gibi sırf bu yüzden pardus kullanmayan
insanlarıda pardusa çekme şansımız olacak.