[Pardus-kullanicilari] RE: [Fwd: Re: Güncelleme : Pardus 2008 RC2]

özgür koşar ozkos3 at hotmail.com
16 Haz 2008 Pzt 17:01:48 EEST

kesinlikle bekleriz.tüm inancımızla süper pardus' u bekliyoruz.pardus'a tam destek hep destek , bence pardus en iyi linux daha çok türkçe özellikle benim gibi yeni pardusçular içinDate: Mon, 16 Jun 2008 16:48:12 +0300From: gultenozden at gmail.comTo: Pardus-kullanicilari at pardus.org.trSubject: [Pardus-kullanicilari] [Fwd: Re:  Güncelleme : Pardus 2008 RC2]Tamamen katılıyorum,kararlı sürümü bekleyen basit bir kullanıcı olarak ,geliştirici arkadaşlar!hiçbir baskı altında kalmadan ,zaman mefkumuda dahil kendinizi en mükemmel sonucu almaya yönlendirmelisiniz,rahat olun sonuç güzel olsun ,bizler bekleriz.Herkesin aynı görüşte olduğunu düşünüyorum.saygılar Özden Topcu--İletilen İleti Eki--Date: Mon, 16 Jun 2008 14:59:36 +0200From: erenoglu at gmail.comTo: pardus-kullanicilari at pardus.org.trCC: gelistirici at pardus.org.trSubject: Re: [Pardus-kullanicilari]	Güncelleme : Pardus 2008 RC2Pardus 2008 icin bunca bekledikten sonra ben 1 ay daha bile beklemeye raziyim. Yeter ki listede konusulan bir cok sorun ortadan kalkmis olsun.Bazi arkadaslarimizin yasadigi yavaslama, boot edememe/kurulamam gibi sorunlarin hele giderilmesi cok onemli. Ozellikle Pardus 2008'i yayimlayip daha sonra yabanci sitelerde ve kendi aramizda ciddi sorunlarla karsilasirsak dagitimimizin karizmasin cizilmesini yuregimiz kaldirmaz. Ben istiyorum ki Pardus 2008 ciktiginda tum dunya ooooooo desin :)Saygilar,Emre2008/6/16 Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>:Merhaba; Pardus 2008 RC2 ile kullanıcı ve geliştiricilerimize sunmayı planladığımız bir seri yeni özellik - özellikle policykit tabanlı kullanıcı yetki arayüzü - henüz planladığımız kararlılığa ulaşamadı. Hem bu yeni özellikleri tamamlayıp gerektiğince test etmek, hem de farkında olduğumuz birkaç sorunu çözmek için RC2 yayın tarihini iki gün ileriye öteledik. Öngöremediğimiz bir sorun çıkmazsa Pardus 2008 RC2'yi 18 Haziran 2008 tarihinde yayınlayacağız. Daha sorunsuz bir sürüm için yaptığımız bu değişikliği anlayışla karşılayacağınızı umuyoruz.. -- İyi Çalışmalar; Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr> ... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi] _______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları  Pardus-kullanicilari at pardus.org.tr e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.-- Emre
Gelen kutunuzda hiç yer kalmamasından bıktınız mı? Windows Live Hotmail şimdi size 5GB ÜCRETSİZ depolama alanı sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan alın!
http://get.live.com/mail/overview