[Pardus-kullanicilari] swap görünmüyor

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
15 Haz 2008 Paz 18:36:30 EEST

hdparm /sbin icinde oldugundan root olarak yapmaniz gerekir bu islemi,
root'a gecerken de su - komutunu kullanmaniz gerekir veya sudo -s -H yapin.

Bu arada sizin swap'iniz diskteki bir partition'da degil, dosya sisteminizin
kokundeki .swap dosyasi olarak yapilandirilmis (windows'un pagefile.sys'si
gibi). gparted ondan gormuyordur.

Emre