[Pardus-kullanicilari] swap görünmüyor

Server Acim sacim at kde.org.tr
15 Haz 2008 Paz 15:14:27 EEST

Sunday 15 June 2008 Tarihinde 14:42:18 yazmıştı:
> yönetici/su olarak veriyorsunuz komutları değil mi?
> Besim
>
> 15 Haziran 2008 Pazar 12:54 tarihinde engin akpınar <enginalamut at gmail.com>
>
> yazmış:

Son güncellemelerden sonra, aynı yavaşlama bende de var.
Mesela "hdparm -tT /dev/sda" komutunu verdiğimde benzer bir sonuç alıyorum.

sacim-Pardus2008 sacim # hdparm -tT /dev/sda
bash: hdparm: command not found

Halbuki "hdparm" yüklü.

Ben de RC2'yi bekliyorum. Umarım düzelir.
Sevgiler.

--
Server ACİM
- Besteci