[Pardus-kullanicilari] Open Office ve Microsoft office sorunu.

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
13 Haz 2008 Cum 11:47:18 EEST

Merhaba,

OpenOffice word'de yarattiginiz dokumani okuyabilir ve yazabilir. Ancak
Word, openoffice'de yaratilip, bir endustri standardi olan ODF formatinda
kaydedilmis dokumani, standardlari sevmedigi ve kendi tekelini yaratmak
istediginden, okuyamaz.

Bunun icin, OpenOffice'de dokumani kaydederken, farkli kaydet diyip, Word
formatinda kaydetmeniz gerekir (.doc).

Emre