[Pardus-kullanicilari] Open Office ve Microsoft office sorunu.

Ramazan KESKİN ramazan.keskin at duzgit.com
13 Haz 2008 Cum 11:25:48 EEST

Merhabalar.
Belki bu konuyla ilgili olmayabilir, fakat konuyla daha önce ilgilenmiş
arkadaşlarımında olabileceğini düşünerek yazma gereği duydum.
Open office ve star office'da yaratılan bir dökümanın(word veya excel)
microsoft office tarafında okunabilmesi veya microsoft'ta yaratılan bir
dökümanın open office tarzı programlarda okunabilmesi için ne yapılması
gerekiyor.?
Daha önceleri sanırım böyle bir şey vardı.
Fakat şimdi denediğimde bu trust özelliği kaldırılmış gibi görünüyor.

Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlardan yardım rica ediyorum.

Saygılarımla.

Ramazan Keskin / Bilgi İşlem Sorumlusu
Düzgit Vapur Hizmetleri Tic.A.Ş
Karamustafapaşa Sok.No:71 Karaköy - İSTANBUL
Tel    : +90 212 251 86 47 / 129 / Gsm : +90 533 925 35 45
ramazan.keskin at duzgit.com