[Pardus-kullanicilari] harici disk güvenli kaldırma sorunu..

enes yıldız mavikalemler at gmail.com
13 Haz 2008 Cum 02:50:34 EEST

winde güvenli kaldır deyince duruyor. durması mantıklı, çünkü dönüyorken usb
kablosunu çektiğinizde disk başlığı park etmeden kapatmış olursunuz. bunun
da zararlarından bahsediliyor. teknik detayını bilmiyorum.

esas sorun dönmesi de değil, güvenli kaldır dediğim halde, diski çıkarıp
yeniden taktığımda, güvenli kaldırmadan çıkarmışım gibi muamele etmesi, root
yetkileri istemesi.  güvenli kaldır, harici disk için çalışmıyor demek
istiyorum